تعبیرخواب چندضلعی 2 ! - در باب ختنه، مردممنوعی و حبس!

نی نی از مراسم ختنه سوران!: آقا ما خواب دیدیم یک جاییمان را دارند میبرند و دست میزنند و خوشحال هستند که یکدفعه همان آقایی که در فیلم "گلادیاتور" زورش از همه بیشتر است می آید و در حالیکه یک حرفهایی درباره بربری میزند مانع ادامه برشکاری میشود! یعنی ما الان بربری بخوریم آنجایمان دوباره رشد میکند یا چی بالاخره!؟...جواب!: نه عزیزم! چیزی که رفت دیگر رفته الکی بربری نخور! این خواب شما تعبیرش اینست که راسل کرو در جواب یکی از خوانندگان صفحه توییترش میگوید "ختنه اقدامی احمقانه و از سر بربریت است" که مسلمانان همیشه در صحنه ایشان را بابت این حرف به چیز خوردن میندازند و ایشان را با تمام گلادیاتور بودنش وادار به عذرخواهی میکنند! (لینک)
-
فروشنده مرد از بوتیکی حوالی میدان ولیعصر!: دستم به دامنت قربان! بنده خواب دیدم در بوتیکم نشسته ام که یکدفعه یک عده میریزند سرم و آنجایم را میبرند! این هم به آقای راسل کرو که در تعبیر بالا گفتید ربط دارد یا قضیه چیز دیگریست!؟...جواب!: نخیر برادر من! هر بریدنی که به راسل کرو مربوط نمیشود! این خواب شما به صحبتهای  آقای شجاعی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس مربوط میشود که پیشنهاد داده اند "برای تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در کشور، فروش هر گونه پوشاک زنانه از سوی فروشندگان مرد ممنوع شود"...حالا شما دو راه دارید! یا ببریدش بندازید دور یا بروید گوشه خانه تان بتمرگید تا مرگتان فرا برسد! (لینک)
-
آوریل دالتون از سبزوار!: بنده یک خواب رمانتیک دیده ام! بشدت پروانه ای! خواب دیده ام باران میبارد و ما آزاد میشویم...آه خدای من!...جواب!: الکی تیریپ عشقولانه برندار دوست عزیز! شما یک سارق مسلح هستید که در یکی از سلولهای زندان سبزوار دوره حبس را طی میکرده اید که باران میبارد و سقف نمناک میشود و شما سقف را خراب میکنید و با استفاده از یک ملافه طناب درست میکنید و فرار میکنید! فقط من نمیدانم چرا هیچوقت از این اتفاقات (که در مایه های کارتون لوک خوش شانس است!) در بعضی زندانها اتفاق نمیفتد! (لینک)
-
***
-
پی نوشت 1 : سنت شب جمعه!...وبگردی تا سه و چهار صبح...
پی نوشت 2 : در راستای طرح تجمیع کامنتها اگر کامنتتان آمد در پست بالایی بگذارید!...قربان همه تان شدیدا! :)
-
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد