تعبیرخواب چندضلعی 3 ! - در باب سگخوابی، تنبلی و بیسواتی!

.

یادآوری نوشت برای بخش تعبیرخواب چندضلعی!: چند سال پیش در آن وبلاگ قبلیمان که مسدود شد و خلقی از شر مفاسدش راحت شدند نوشته هایی در باب تعبیر خواب داشتیم! خردادِ نود هم دو پستی در همین وبلاگ در اینباره رفتیم ولی بعدش نمیدانیم چی شد که کلا دیگر یادمان رفت یک همچین چیزی هم میتوانیم بنویسیم! القصه یکی از دوستان چند وقت پیش نمیدانیم با کدامین هدف شومی رفته بود آرشیومان را جسته بود و در کامنتها درخواست کرده بود باز هم از اینها بنویسیم! ما هم که مردمی! ما هم که مخاطب مدار! ما هم که باحال! گفتیم چشم! خلاصه که تصمیم گرفتیم بعد از سه سال و خورده ای دوباره این بخش "تعبیر خواب چندضلعی" را احیا کنیم! *** کپی رایت نوشت!: لازم به ذکر است ایده ی این نوع تعبیرخوابِ طنز برای مجله ی همشهری جوان است (یا حداقل بنده چنین چیزی را اولین بار آنجا دیدم. البته نمیدانم الان هم چنین بخشی در این مجله وجود دارد یا خیر، ولی آن اوایلِ جوانی که این مجله را میخواندم این بخش یکی از بخشهای محبوبم بود). با این مقدمه توجه شما را به اولین نامه های درخواستِ تعبیرخواب که امروز به دستمان رسیده جلب میکنم!  

.

***  

.

تعدادی زن از غرب!: آقا ما بصورت دسته جمعی یک خوابی دیده ایم که رویمان نمیشود تعریف کنیم! فقط خواهشا جایی درز نکند یک همچین خوابی دیده ایم! 40% از ما دیشب خواب دیده ایم با شوهرهایمان خوابیده ایم، ولی 60% خواب دیده ایم که با سگهایمان خوابیده ایم! بدبختی نیست!؟ آخر این چه خوابهایی است که ما میبینیم!؟ جواب!: خواهرم! فمیسنیت! بی حیا! خواب نبوده! این هم سندش: مدیر "مرکز راهبردی عفاف و حیا" گفته که رشد فمینیسم در غرب باعث شده که 60 درصد زنان غربی سگشان را برای همخوابی به مردها ترجیح بدهند! بالاخره مدیر همچین مرکز مهمی از خودش که نمیگوید!  (لینک خبر)

***

بیست و دو میلیون تنبل از ایران!: با سلام و تشکر از شما که برگشتید و ما را از این بلاتکلیفیِ کشنده که خوابهایمان تعبیر نداشت نجات دادید! عرض کنم خوابی که ما دیده ایم هم درباره ی تختخواب است! خواب ما اینجوری بود که دیدیم در تختخوابمان دراز کشیده ایم و همینجوری داریم فقط استراحت میکنیم که یکهو سکته‌ ی قلبی، مغزی، سرطان، دیابت، بیماری‌ تنفسی و سایر بیماریها را یکجا میگیریم! جواب!: تعبیر خواب شما اینست که بزودی رییس "واحد بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت" اعلام میکند 22 میلیون ایرانی دچار تحرک فیزیکی ناکافی هستند که نتیجه اش همین بیماریهایی است که شما خواب دیده اید! حالا هم بجای نامه نوشتن بلند شوید کمی ورزش کنید تا نمرده اید! (لینک خبر) 

***

نه میلیون و هفتصد هزار بیسواد باز هم از ایران!: آقا ما چون سواد نداشتیم داده ایم نامه را پسر مش کرم برایمان بنویسد! حلال کنید! خدمتتان عارضیم که ما دیشب خواب دیدیم که تقریبا چهارده درصد جمعیت کشور را تشکیل میدهیم! حالا هم تعبیرش را نمیخواهیم! فقط خواستیم از این تریبون استفاده کنیم و از هموطنان عزیزمان درخواست کنیم برای اینکه یک وقت چشم نخوریم و کم بشویم بلند بگویند "ماشاالله"! جواب!: دوست عزیز! اینجا بخش تعبیر خواب است و حتی اگر شما نخواهید هم ما خوابتان را تعبیر میکنیم! تعبیر خواب شما اینست که بزودی یکی از اعضای کمیسیون آموزش مجلس گزارش میدهد که: در کشور 9 میلیون و 700 هزار نفر بیسواد داریم! ماشاالله! (لینک خبر) 

.

نظرات 15 + ارسال نظر
ف رزانه چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:28

از قضا منم دارم آرشیو رو میخونم و چند روز پیش بود که یه تعبیر خواب خوندم و گفتم چه باحال
خب درمورد اون صد نفر زن از غرب که من اصلا روم نمیشه حرف بزنم! یعنی چه معنی میده دختری مومنه از کشوری اسلامی! درمورد یه زن غربی اونم از این نوعش اظهار نظر کنه اونم با زبون روزه!!! لا الله الا الله... دیدی آقا!!! دیگه فک نکنید ما از نیات شوم شما آگاه نیستیم و نمیدونیم شما قصد منحرف کردن مارو دارید!!!!!
درمورد قسمت دومم فقط یعنی له شدم اصلا
قسمت سومم من اصلا نفهمیدم چی به چیه فقط اینکه آیا نه میلیون و هفتصدهزار نفرن؟؟؟؟!!!! مطمئنه بیشتر نیست؟؟؟؟؟

- بیا شاهد از غیب رسید! همین شماهایید الکی صفحه باز میکنید آمار بازدید رو میبرید بالا آدم بیخودی خوشحال میشه دیگه! (آیکون "گرفتن مچ کسی که زنگ میزده فرار میکرده!")...
- آخی! فهمیدید!؟ انقدر تابلو بود!؟
- کجاشو نفهمیدی؟ روی لینک خبر کلیک نکردی؟ نه میلیون و هفتصدهزار نفر بیسواد داریم، اونهایی هم که سواد دارن یه قسمتیشون زیر دست نیروهای خدماتی باسواد شدن!

دل آرام چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:46 http://delaramam.blogsky.com

"ما هم که باحال! "
البته لازم به ذکر هست که شخص خواب بیننده در مورد اول داره همزمان ترویج بی حجابی هم میکنه!!!(اثر ترویج بی حجابی)
نشین خوابگذار جان، پاشو... پاشو ورزش کن و "حال خوب با ورزش" داشته باش تا "سالمندی خوب" داشته باشی و کلا به خوبی و خوشی همینجور نمور نمور بری جلو
در مورد آخر هم به یک ماشالله اکتفا نموده و صحنه را با لبخند ترک می نماییم!!

لبخند!؟ همین!؟ اگه یه کم غیرت ملی داشتی پا میشدی نهضت سوادآموزی راه مینداختی! چیت از آقای قرائتی کمتره!؟ (آیکون "چِ چِ!؟ بِگِن!")...

باغبان چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 22:45 http://laleabbasi.blogfa.com

خب ترانه اجنبی که نمی تونیم بنویسیم.
...
خیر باشه!!

کی گفته نمیتونی!؟ بنویس "برادر"!

باغبان چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 22:50 http://www.laleabbasi.blogfa.com

جل الخالق!!
چشم برهم زدنی قالب عوض میشه!!

:)

ف رزانه چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 22:57

یا خدا ... چی شد؟؟؟ قالب!!!!!!
واقعا در چشم بر هم زدنی بود

گفتم یه تنوعی بشه

ف رزانه چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 22:58

نوشته هم ویرایش شد؟؟؟

ویرایش که نه! اندکی تخلیص شد!

باغبان چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 23:18 http://www.laleabbasi.blogfa.com

راستشو بخوای "بردار من" شعر خاصی که ربط داشته باشه به ذهنم نرسید
فقط این شعره که ببعی توی کلاه قرمزی همش می خوند داره توی ذهنم تکرار میشه با دیدن عنوان تعبیر خواب

"every night in my dream......"


خیییییلی خوب بود! مرسی!

http://www.aparat.com/v/ovnVd

مسافر جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:34

به نظر من که خیلی بیشتر از بیست و دو میلیون تنبل داریم..اکثر کارمندای دولتی از این بیماری رنج می برن

نمیدونم واللا. شاید اونارو هم حساب کرده خب!

دکولته بانو شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:25

تو خیلی چیزا می تونی بنویسی و از پس خیلی کارا بر میتی، کاش یکم باور داشته باشه بچچه!

برمیتم!؟ دستت درد نکنه! حالا دیگه به آلمانی فحش میدی!؟ واقعا ازت انتظار نداشتم!

محبوب شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:35

کلی خندیدم... مرسی... عالی بود...
از صبح کلی دلشوره داشتم و دیشب هم خوابای چرت و پرت می دیدم که حالا بعد طی نامه ای میفرستیم خدمتتون تعبیر کنید، ولی خوب اجالتاً این پست شما حالمون رو خوب کرد.

بله! حتما! صدالبته چون شما آشنایی خوابهای هفته ی اول رایگانه ولی بعد که معتاد شدی خوابی ده هزار تومن میگیرم! (آیکون "قیمت خریدش بودن!")...

دکولته بانو شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:24

تو خیلی چیزا می تونی بنویسی و از پس خیلی کارا بر میای، کاش یکم باور داشته باشی بچچه!!

بابا اصلاحات! بابا خاتمی! بابا دوم خرداد!... هرچند تابلو بود که منظورت توو کامنت قبلی "برمیای" بوده ولی باز این وجدان دیکته ایت قابل تقدیره!

منم شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:48

خواب دیدم رفته ای تعبیر امد میرسی
هرچه من دیوانه بودم بن سیرین بیشتر

"روبری خانه ات بگذار پرچین بیش تر!"...
دم شما و امیرعلی سلیمانی گرم...

زهرا.ش شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:08

تعدادی زن از شرق،از همینجا،از همین دور و بر:
می دونین چند درصد از دختر ها به اجبار ازدواج می کنن و مادر می شن؟؟دختر های زیر 18 سال؟؟
می دونین چند تا استان تو ایران دختر ها رو ختنه می کنن؟؟
می دونین چند درصد از دختر های اینجا بدون هیچ آموزشی از روابط زناشویی،حقوق خودشون در این مورد خاص(و البته تمامی حقوقشون در زندگی) در بی اطلاعی محض هستن؟
"مرکز راهبردی عفاف و حیا"!!!!!
what the f*u*c*k!!

تا قبل از خوندن خبر دستور داعش به ختنه ی زنان شهرهای اشغال شده چیز زیادی در اینباره نمیدونستم. بعد که درباره اش خوندم از اینکه اینکار در همین ایران خودمون هم انجام میشه مبهوت شدم. توو این گزارش از سایت "ایران سلامت" میگه هفتاد درصد زنان بندر کنگ ختنه شده هستن. واقعا گرفتار بودن عده ای در چنین درجه ای از جهالت آدم رو دچار وحشت میکنه:

http://www.iransalamat.com/?file=art&operation=show&id=1757&subsectionId=702

محبوبه پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:06 http://sayeban.blogfa.com

این چیزا ربطی به عفاف و حیای و این چیزا نداره که ، هر چی زیاد باشه بی ارزش میشه ، در کشور خارج هم چون شوهر زیاده اینا اینجوری شدن ، بیارنشون چند سال تو ممالک اسلامی ببینم بازم ... استغفرالله...

این آمار ها اندکی اگر صحت داشت من تا حالا از درد و مرض پوکیده بودم ، راحت بگیرید بخوابید .

من نمیدونم چرا هر چی رو اعلام میکنن ریشه کن شده چند سال بعد گنده تر میشه !! انگار ریشه اش رو میکنن می برن قلمه میزنن!!!

- دقیقا! نیمدونم چقدر با ادبیات قرن دوزادهمِ فرانسه آشنایی داری ولی یه شاعری اونزمون در ادامه ی فرمایشات شما سرودن "ﺷﻮﻫﺮ ﺷﻮﻫﺮﻩ ﺷﻮﻫﺮ/ ﻗﻨﺪ ﻋﺴﻠﻪ ﺷﻮﻫﺮ/ ﺩﺭ ﻭ ﮔﻮﻫﺮﻩ ﺷﻮﻫﺮ/ ﺑﺎﻟﺸﺖ ﭘﺮﻩ ﺷﻮﻫﺮ/ ﻛﻲ ﺗﺎﺝ ﺳﺮﻩ؟ ﺷﻮﻫﺮ" و قص علی هذا!
- چشم!
- عااااااااااااااالی بود! :))))))

مهدی پژوم شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:20

آقا ما هم در عداد آن بیست و دومیلیون سوال کننده هستیم گویا

گروهِ هدفِ این پست اونایی بودن که از تختخواب صرفا برای خواب استفاده میکنن! وگرنه همونطور که خوابِ بعضیا عبادته، خوبِ بعضیا هم ورزشه! واللا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد