تعبیرخواب چندضلعی 4 ! - در باب عکس سِلفی، کرال پشت و سطل آشغال!

.

میمون از اندونزی!: با سلام. بنده دیشب خواب دیدم یک عکس سِلفی از خودم می اندازم بعد کلی جار و جنجال شده و کارم به دادگاه میکشد! خیلی نگرانم! خواستم پیشاپیش عرض کنم که والا ما با آهنگ هپی نرقصیده ایم و یک عکس ساده بوده که آن را هم فریب خورده ایم! ضمنا از کی تا حالا در اندونزی هم مثل ایران به اینچیزها گیر میدهند!؟ جواب!: نگران نباش میمون جان! داستان اینست که به زودی یک آقایی به اسم اسلاتر در سفرش به اندونزی دوربین را میدهد دستتان و شما از خودتان یک عکس سِلفی می اندازید. بعد هم جناب اسلاتر با این عکس دو هزار پوند به جیب میزند ولی بعدش معلوم میشود چون عکس توسط شما گرفته شده طبق قوانین کپی رایت این آقا قانونا حقی در درامدِ آن ندارد و کار به دادگاه میکشد! (لینک خبر+عکس)

.

روغن پالم از داخل پاکت شیر!: دیشب خواب دیدم یکی من را می اندازد توی یک مایع سفید! بعد همینجوری که دارم خوش و خرم برای خودم کرال پشت میروم یکی می آید میگوید کی این پدرسوخته را انداخته این توو!؟ بعد هم یک حوله میپیچند دورم و دستگیرم میکنند! جواب!: بزودی وزارت بهداشت تایید میکند که در شیرهای پرچرب روغن پالم ریخته شده که باعث بیماریهای قبلی میشود. بعد دامدارها می اندازند گردن کارخانجات لبنی، کارخانجات لبنی هم می اندازند گردن دامدارها! نمیخواهم توی دلتان را خالی کنم ولی با توجه به اینکه هچکس گردن نمیگیرد، هیچ بعید نیست آخرش معلوم شود مقصر خود شما بوده اید و بریزندتان توی قوطی و بگذارند گوشه ی زندان تا پرونده به خوبی و خوشی خاتمه پیدا کند! (لینک خبر) 

.

خبرنگار از خراسان شمالی: آقا بنده دیشب خواب دیدم خانمم میگوید برو آشغال ها را بگذار دم در، بعد من یاد این میفتم که از من تجلیل شده است! خواب از این بی ربط تر تا حالا شنیده بودید!؟ جواب!: بی ربط نیست عزیزم! به زودی فرمانداری شهرستانتان در روز خبرنگار از شما تجلیل میکند و در آخر مراسم یک کارتن به شما هدیه میدهد که وقتی در خانه آن را باز میکنید میبینید سطل آشغال است! شاید باور نکنید ولی چند روز منتظر شوید باورتان میشود! ولی ناشکر نباشید، همینکه مثل قدیمها هی راه به راه بازداشت نمیشوید خدایتان را شکر کنید! (لینک خبر)  

.

نظرات 8 + ارسال نظر
مریم انصاری یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 00:14 http://ckelckeman.blogsky.com

مقصر قضیه ی کرال پشت، از این سه حالت خارج نیست:

1) یا کار خود مردمِ مصرف کننده بوده.

2) یا دست دشمن فرضی در کار بوده.

3) یا پای یک موجود نامرئی (که اساساً قابل شناسایی نیست) در میونه.

به نظر من گزینه ی یک درسته! مردمی که هنوز به این حد از بصیرت نرسیدن که خودشون تشخیص بدن شیری که میخورن مزه ی پالم میده همون بهتر که ناراحتی قلبی بگیرن!

ف رزانه یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 00:22

تعبیر خوابهاتون خیلی خوبه... انتخاب خبرهایی که شگفتی و خنده و آه و افسوس و تاسف رو با هم دارن...
تجلیل از خبرنگاره... واقعا متاسفم

آوا یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 00:59

چی بگم والا!
موندم.....
یاحق...

اشرف گیلانی یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:18 http://babanandad.blogfa.com

سلام بر حمید آقای گل
چرا من خیلی وقته نیومدم اینجا؟!

بی معرفتم؟!!!
اوه نه ! نیستم

سلام از ماست. نه بابا. بی معرفتی چیه. یه وقتایی آدم توو فاز سر زدن و حرف زدن نیست دیگه. طبیعیه. به هر حال خوشحالم که بعد از مدتها دوباره اسمت رو اینجا میبینم :)

سحر یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:33

1 سکوت
2 به نحوی خودمون داریم تیشه به ریشه خودمون میزنیم
3 تجلیل از این تحقیر آمیز تر نمیشد !!!!!!

بابابرقی یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:09 http://baba-barghii.blogfa.com/

مردمی که هنوز به این حد از بصیرت نرسیدن که خودشون تشخیص بدن شیری که میخورن مزه ی پالم میده همون بهتر که ناراحتی قلبی بگیرن!

حالت خوبه برادر؟؟؟

اون جواب رو برای کسی نوشته بودم که دوستمه و نوع شوخی کردن و طعنه زدنم رو میشناسه و میدونه کجای حرفم شوخی و کجای حرفم جدیه.
حالمم خوبه برادر. ممنون :)

عسل دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:36 http://www.bipardeh.blogfa.com

خیلی خوشحال شدم ک بعد از مدت ها بهم سر زدین
بازم مرام شما
این روزا تو بالا پایینی های انتخاب رشته بودم...
قول میدم اون دختر تخس دبیرستانی رو همیشه زنده نگه دارم

زنده باشی :)

محبوبه پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 17:42 http://sayeban.blogfa.com

واقعا چقدر این خارجی ها الکی همه چیز رو سخت میگیرن به خودشون ، من از شما می پرسم ،آخه میمون رو چه به قانون حق مولف؟ شورش رو در آوردن دیگه!

آخ از پالم نگو که از بس سر سفره تا اومدیم ماست بخوریم همه یاد پالم افتادن "ماست فوبیا" گرفتم!

من فقط دوست دارم بدونم چطور به ذهن شون رسید میشه سطل آشغال هدیه داد!! البته کنایه ی خوبی بوده ها.. سال دیگه واسه بچه های بیست و سی سطل آشغال بفرستیم

- واللا خیلی از این کارا بیشتر از اینکه استفاده از قانون باشه سواستفاده از قانونه! اگه من جای این عکاسه بودم گیر میدادم حالا که پولشو به من نمیدین باید بدید به میمونه! بهونه ی ندادنه دیگه!
- فعلا که کسی گردن نگرفته! آخرشم میگن همینکه پول پالمهایی که تا حالا مفت مفت خوردید رو ازتون نگرفتیم باید خداتون رو شکر کنید!
- واسه بعضی گزارشا سطل آشغال کمه، باید آفتابه لگن هدیه داد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد